Apasa LIKE si se inchide !

miercuri, 12 iulie 2017

Unknown

Cine este campioana Romaniei la fotbal in editia 2016-2017 ? Steaua sau Viitorul ?

Liga I isi va afla, in sfarsit, campioana! Incoronata la finalul sezonului trecut, Viitorul poate pierde trofeul si performanta istorica din cauza unei ambiguitati a regulamentului. De cealalta parte, Becali asteapta si isi freaca mainile: drumul campioanelor din preliminariile UCL si banii de la UEFA reprezinta miza cea mare.

UPDATE 21.30 | "Asteptam sa se termine, e alba sau neagra. Mie de la inceput mi-a spus avocatul: domnule Becali, din punct de vedere juridic, aveti dreptate. Daca se judeca emotional, este posibil sa pierdem. Daca se juca juridic castigam 100%. Maine pana in pranz se da decizia, ce conteaza ce spun eu acum, daca sunt optimist? Eu vrea sa se termine asta. 
Judecatorul i-a intrebat pe cei de la Liga daca acea circulara a fost data cu stiinta Adunarii Generale a Ligii. Si el a spus: nu, asa am interpretat eu si am dat-o. Daca era data cu hotararea Comitetului Executiv, era altceva. Daca un director de competitie interpreteaza regulamentul este altceva.
Din punct de vedere al discutiilor, avocatii spun ca discutia ne-a fost favorabila noua" a spus Gigi Becali la Sport.ro
UPDATE 20.22 | Gigi Becali a anuntat pentru ProTV ca decizia TAS va fi anuntata oficial joi, pana in ora pranzului!
UPDATE 19.27 | Presedintele FCSB Valeriu Argaseala nu a stiut sa le explice arbitrilor TAS de la Lausanne de ce nu l-a instiintat pe avocatul propriu in legatura cu circulara LPF din februarie 2016 in care se preciza expres modalitatea de departajare in caz de egalitate de puncte, au declarat pentru News.ro surse care s-au aflat in sala de judecata.

Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :